Opera och Springning

Operan
Vi åkte till den kungliga operan.
Vi fick gå lite back stage.
Vi fick lyssna på en tjej som sjöng några sånger; mimi, violetta  och någon mer,
Vi fick gå in till Kungens " Mingelrum " . Man fick inte sitta på stolarna. Vi satt på golvet.
Jag och bella prövade faktiskt den nya magnum temptation :DDD
Den va asgod.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Spåret.
Efter skolans slut traskade jag och Isabell in på vivo, där köpte vi faktiskt vit choklad till vår cheesecake.
Efter en stund skulle bella hem , för vi skulle ju springa i spåret.
Vi sprang/gick ett varv.
Sen när jag kom hem såg jag att blockchokladens papper på bordet, utan chokladen i .
Ooorman tänkte jag .
Han hade ätit upp allt.
Nu ska han köpa en ny (a'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0