BUBBELS FOR FUN

Hejhej, idag var jag med bella och fotade lite. jag tog med mej datan till henne också.
vi exprementerade lite med bubblor. (:
sen fotade vi " dagens outfit " i vårt fotorum.
det är ett ganska lagom stort grönt rum, vi satte oss på en filt båda två och hade utlösaren :DDD
 saker jag vill göra :

                 ÅKA TILL DEN BERGIANSKA BOTANISKA TRÄDGÅRDEN.
                 HITTA MINA SKOR.
                ÅKA TILL GRÖNAN
                ÅKA TILL SKANSEN
                SKAFFA GULA JEANs
            BÖRJA TRÄNA PÅ ATT SKISSA PERSONER (;
               TITTA PÅ TWILIGHT FILMEN




Byxor från SALT .
Ttröja från GINATRICOT
Kofta från 365 SUNSHINE

nasse goes famous ;DDD



 


Kommentarer
Postat av: lia

Sv: Tack detsamma!

2009-05-05 @ 20:43:42
URL: http://lalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0