Tolvårsdagen !

hejhej,
Jag orkade inte skriva igår, jag va helt slut efter allt shoppande,
Jag önskade mej kläder, en tv , soffa te rummet, och typ göra om rummet :p
Jag skulle köpt en tv på expert, men jag ångrade mej, Jag har ju datan i rummet och om jag köper den så har jag ju data och tv i mitt rum... Då kommer jag typ aldrig gå ut ur mitt rum o:
Så vi bestämde oss att inte köpa den,
Sen gick vi och kollade efter bäddsoffor på IKEA, men där fanns der inte så många fina.
Vi letade överallt efter soffor men vi hittade ingen , nu har vi bestämt oss för att inte köpa en bäddsoffa , utan en vanlig soffa.
Så den ska jag köpa idag tror jag.
Jag ska köpa växter på plantagen sen,
Igår tränade 

Patrik Edgren oss :D
Han har vunnit  SM-guld i innebandy,
Jag längtar efter nästa Andra Avenyn avnsittet :)
Igår varjag ute och fotade med Isabell .
Hahaha, Jag fick shasa bort ankorna när dom kom emot isabell , hon är typ rädd för dom :o
Men jag skriver mer om ishoppingen sen 
Poshej <3


.


Kommentarer
Postat av: emelie

färg är grejer de.

2009-05-08 @ 20:50:09
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0