Ta dina plankor själv !

Idag blev det lite rörigt i skolan, vi hade någon tävling i svenskan där man skulle springa och hålla på -.-
Åh. nej , jag spillde glass på tröjan nu :o
om ni undrar äter jag glass nu, Ben & Jerrys (:
gått ! (y) :
Jag har inte laddat upp dom senaste bilderna från kameran än, men jag lovar att det kommer en bild imorgon , heders ! :D
Ni kanske undrar vad jag menar med rubriken " Ta dina  plankor själv !", min brorsa tvingade mej att ta hem typ tre långa plankor .. Gissa om det va lätt ?
Man sticker ju ut lite på bussen,haha.
- nämen kolla ! en tjej går ju runt med massa plankor, HAHAHAHA, -.-

hehe, inte för att dom sa så men :) det kunde dom säga .
 Jag ska te grönan i helgen med dom bästa brudarna ! :D
Tänk om jag träffar emma :)? ( en tjej jag träffat på internet. )
Nivet den nya karusellen " INSANE " ?
Den stannade 3 ggr varav 1 upp o ner på premiären på grönan !!
Varje åk beror på hur mycke fart och så karusellen får,
Och det beror på vilka som sitter i vagnarna eller vad man ska kalla det.
Vikten på folket och så .
Glööömm att jag åker den ! o:
Fritt Fall är heller inget speciellt, man åker upp och sen bara åker ner jättesnabbt. Inget kul med det lr?
Kanske utsikten där uppe, men då kan man ju lika gärna åka Paris-Hjulet ?
Iallfall, innan jag går in på någon annan karusell så måste jag avrunda lite här :)
Poshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0